DAG 4 - SHOPPING FLORIDA MALL

15 mei 2011

Na de vermoeiende dag van gisteren beginnen we deze dag rustig. De kinderen zijn toch weer vroeg wakker vanochtend, maar vermaken zich met een emmer water en veel speelgoed bij het zwembad. We luisteren via een live verslag op radio 1 naar de ontknoping van de Nederlandse voetbalcompetitie. Wat een fijn bericht van de dag om zo mee te maken dat Ajax kampioen is geworden. Wat een feest zal het zijn in Amsterdam!

Aan het eind van de ochtend maken we ons gereed voor een eerste shop dag. We kiezen voor de Florida Mall, vanwege de Apple store en de leuke M&M winkel.
Het is geen slechte keus, wat een mooi winkelcentrum is dit! Bij de eerste de beste winkel slaagde ik al voor een tas. Ik zocht al een tijdje naar een iets kleinere handtas, en hier liep ik er direct tegen aan.
Voor Dide was het vandaag ook een goede dag. We vonden bij GAP-kids twee leuke shirts en bij een schoenenwinkel een paar sandaaltjes en een paar Dora sneakers. Vincent was helemaal gelukkig met zijn T-shirt van 'Perry het vogelbekdier' uit de serie 'Phineas and Ferb'. En het omrekenen van dollars naar euro's is zo leuk. Twee paar kinderschoenen voor nog geen 15 euro!
Bij de Apple Store kon ik geen leuke nieuwe case vinden voor mijn iPhone. Wel zagen we allerlei standjes die ook veel mooie cases verkopen. Daar moet ik me de volgende keer maar op richten, we zullen hier nog wel een keer terug komen.
Als laatste bezochten we de M&M winkel. Superleuk. Ik kon de verleiding niet weerstaan en heb een zakje gekleurde M&M's gekocht samen met een dispenser.
Bob Evans was onze gastheer voor het avondeten. Dit is een gezellig typisch Amerikaans familierestaurant met veel burgers op het menu en voor de kinderen een eigen kaart. We hebben hier heerlijk gegeten, onze nummer 1 tot nu toe.

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

10 reacties:

de brabertjes zei

wat een leuke dingen hebben jullie al gedaan
Epcot vonden mijn kids ook geweldig vorig jaar.
En de florida mall daar gaan we zeker naar toe van de zomer als we weer in orlando zijn.
Mijn dochter kan niet wachten om daar te gaan shoppen.
heel veel plezier nog in jullie vakantie en geniet er van.

2theusa/Christa zei

Jullie hebben een paar leuke dagen achter de rug, heerlijk hoor!
Hier regent het enorm hard, geniet dus maar heerlijk van het zonnetje.
groet Christa

Rick, Sunshine State zei

De Florida Mall is zekers heerlijk om doorheen te sneupen.. Jullie vermaken je lekker.

Patrick en Anita zei

Altijd leuk zo'n bezoek aan een shopping mall! De Florida Mall is ook een van onze favorieten. En de M&M shop blijft leuk om doorheen te lopen.Ik ben benieuwd wat jullie morgen gaan doen. Veel plezier .....

Aggie zei

Gezellig een dagje shoppen en dan afsluiten met een heerlijk etentje...dat is vakantie!!!!!!!!! Geniet er maar van. Have Fun!!

Anoniem zei

hallo allemaal,

leuke foto van Dide en Vincent in de "Hotdogcar"
met Peter als embleem.
Nog hele fijne dagen en een dikke kus voor Vincent en Dide. Groetjes van oma en opa

Anoniem zei

Fijn dat jullie het zo leuk hebben, we lezen elke dag de belevenissen weer met veel plezier: "wat zullen ze vandaag weer gedaan hebben?". Prettige vakantiedagen nog!

Groeten uit Amstelveen van Jaap en René

Anoniem zei

Hoi hoi, wat een belevenissen allemaal. Er waren nog meer collega's hier die benieuwd waren en die zijn erg onder de indruk van het lange verslag waar jullie toch nog tijd voor vrijmaken. Ik ben ook erg benieuwd wat jullie vandaag weer gaan doen. Hele leuke dag gewenst. Groetjes, Wendy

Anoniem zei

Wat een leuke reacties van anderen, kan ook niet anders met de blog's, die je schrijft. Lees en volg de blogs graag,
Dus de kids hebben het erg fijn, en jullie hebben het gezellig.
"So little time, so much to do..", maar ongetwijfeld gaan jullie nog veel meer leuke dingen doe.. maak er wat leuks van.
Liefs uit (Ajax)-Amsterdam Peter en Maylung

Twinmom1995 zei

Hier hebben we ook de wedstrijd van het seizoen op de voet gevolgd.
en wat was het leuk. We genieten nog na. Wel heel erg spannend, zelf vond ik het spannender dan de Wk finale. Die hebben we in Orlando gezien.
Een shop dag is altijd een leuke dag tussendoor om even op adem te komen.

Een reactie posten